Uykudan Önce İzlenecek Rahatlatıcı Videolar !

CRAZY SKY ROLLER oyunumuzu indir 👉🏻 bit.ly/352eG9f

Merhaba M2B , Bugün UYKUDAN ÖNCE SİZİ ÇOK RAHATLATACAK VİDEOLAR ile karşınızdayız .Bu video da en rahatlatıcı videolar izliyoruz ve rahatlıyoruz slime asmr oddly satisfying ve daha fazlası olan rahatlatan videoları izleyip rahatlamaya çalıştık.


Bize Destek Olmak için Kanala ABONE Olmayı ve En Yeni Videolardan Haberdar Olmak için Bildirimi Açmayı Unutmayın İyi Seyirler.


Sosyal Medya Hesaplarımız

► Muhammed Belir İnstagram: muhammedbelirr

► Musa Belir İnstagram; musabelir


✅ İş Teklifleri (Business) : belir_2012@hotmail.com


Merhaba, bu kanalı 2 kişi yönetiyoruz. Muhammed Belir ve Musa Belir olarak M2B adını verdiğimiz kanalı açtık.Olabildiğince farklı tarzlarda eğlence , challenge , komedi , şaka , şarkı , vlog , tepki ve benzeri bir sürü içerik üretip sizleri güldürmek, eğlendirmek için çalışıyoruz....


Ne kadar çok beğeni gelirse o kadar kaliteli işler çıkarabiliriz. Beraber bu yolda ilerliyoruz.


Arkadaşlar, yorumlarınız bizim için çok değerli. Hepsini tek tek okuyoruz. Yorumlarda bizden istediğiniz şeyleri çekmeye çalışıyoruz



Yüzünüzde Azıcık Tebessüm Bırakabiliyorsak Ne Mutlu Bize :D

YORUMLAR 

  1. M2B

    M2B

    3 aylar önce

    ''Alev'' Şarkısı Yayınlandıııı >> trvision.info/bill/video/fKCHcW-9j3yZg7Q

    • SAKIN PROFİLİME BAKMA ヅ

      SAKIN PROFİLİME BAKMA ヅ

      10 gün önce

      Sakın adıma bakma

    • SAKIN PROFİLİME BAKMA ヅ

      SAKIN PROFİLİME BAKMA ヅ

      10 gün önce

      Sakın adıma bakma

    • SAKIN PROFİLİME BAKMA ヅ

      SAKIN PROFİLİME BAKMA ヅ

      10 gün önce

      Profilime bakma

    • SAKIN PROFİLİME BAKMA ヅ

      SAKIN PROFİLİME BAKMA ヅ

      10 gün önce

      Profilime bakma

    • Saliha Aydın

      Saliha Aydın

      22 gün önce

      İzledim çok güzel olmuş resmen bayılarak şarkı dinledim

  2. Havva Yumusak

    Havva Yumusak

    18 saatler önce

    Çocuklara örnek olacak güzel şeyler ogretelim

  3. Nehir Ozel

    Nehir Ozel

    Gün önce

    2:18 ön ense?

  4. Esma Düner

    Esma Düner

    2 gün önce

    Aga be Çinliler o kadar şeyi icat etmişler ama tıraş makinasını icad edememişlar😅😂

  5. 4 gün önce

    x2

  6. Doğuş karaoğullarından

    Doğuş karaoğullarından

    4 gün önce

    Ben izlerken uya kalmışım.

  7. Deha İletişim

    Deha İletişim

    5 gün önce

    Ru Ki ododksj

  8. Can Lok

    Can Lok

    6 gün önce

    Abi ekran başında uyudum

  9. Numan Bostanci

    Numan Bostanci

    6 gün önce

    3:03 saniyede uykum geldi

  10. Ramazan Uludağ

    Ramazan Uludağ

    6 gün önce

    Benni niye rahatlatmadı ben onu anlamadım

  11. Ebrar Okur

    Ebrar Okur

    7 gün önce

    Muhammed: uçuyorum sülo tut laa Musa:hığğ Mee:🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  12. _xss_qəmli_

    _xss_qəmli_

    8 gün önce

    Yuxum gəldie vallah🤣🤣🤣

  13. Zeynep Aslan

    Zeynep Aslan

    10 gün önce

    bende Erzurumluyum.

  14. 11 gün önce

    Musa abi tam tersi ayçiçekleri her zaman güneşe döner

  15. Rauf Algan AYDIN

    Rauf Algan AYDIN

    11 gün önce

    Musa ile öğreniyoruz arka ensem

  16. Bilgem Topbaş

    Bilgem Topbaş

    12 gün önce

    Ben bu videoları uykudan önce değil de canlı dersten sonra izliyom. Beni daha çok rahatlatıyo🙂

  17. Hilal Yıldırım

    Hilal Yıldırım

    14 gün önce

    Hemşerim

  18. GOOD GİRL

    GOOD GİRL

    14 gün önce

    Videoya "zaten uyumam, bu uyuma işi uyalandır" diyerek girip uyuyanlar +1

  19. Elif ve Defnenin Oyun dünyası

    Elif ve Defnenin Oyun dünyası

    14 gün önce

    abi o beyaz balina hiç beyaz yunus olurmu

  20. Oyun Kanalı Yaser

    Oyun Kanalı Yaser

    15 gün önce

    1 e 10 kala izlemem 1di uykumodu aktif

  21. E.S.B

    E.S.B

    16 gün önce

    maşşallah😂

  22. OYUN KRALI SAMİ

    OYUN KRALI SAMİ

    16 gün önce

    Ve abi şu anda Erzurum da tam Erzurum😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😍😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💖💖💖💖💖

  23. OYUN KRALI SAMİ

    OYUN KRALI SAMİ

    16 gün önce

    Abi bende Erzurumlu'yam

  24. Humay Hasanova

    Humay Hasanova

    17 gün önce

    gercek lan

  25. Hanse manay

    Hanse manay

    17 gün önce

    Abi tavşan yumurtadan çıkmaz ki ya

  26. Elif Kılıçer

    Elif Kılıçer

    17 gün önce

    İzlerken uyuya kaldim

  27. yiğit Kaplan

    yiğit Kaplan

    18 gün önce

    Şu yumurtadan çıkan köpek değil yumurtadan çıkmaz köpek ki

  28. RELAX TR

    RELAX TR

    18 gün önce

    Rahatlamayım ohhh çok rahatlatım demesi

  29. Ayka_Recbli

    Ayka_Recbli

    21 gün önce

    bişey dicem o kadar korku izledimki rahatlatıcı videodada ekrana bişey çıkacak paat diye sanıyom

  30. Beril Solak

    Beril Solak

    21 gün önce

    Vallahi bunları görünce

  31. Sıla Ateş

    Sıla Ateş

    21 gün önce

    ABİ ÇOK KOMİKSİNİZ YAA

  32. ZEX MON

    ZEX MON

    22 gün önce

    Düşünsenize m2b bana nasılsın diyo

  33. YUSUF İSLAMM GÜVEN

    YUSUF İSLAMM GÜVEN

    22 gün önce

    tavşan yumurtlamazz :)

  34. Büşra Buluş

    Büşra Buluş

    22 gün önce

    Bence bunlar hipnoz etkisi yaratan videolar degil siz olmasaydiniz ve ben bu videolari izleseydim asla uykum gelmezdi ama siz insanda piskolojik bir etki yaratiyorsunuz ve sanki biz o videoyu izleyince rahatlamis gibi oluyoruzama degil hepsi HİİLE

  35. Esma Nur

    Esma Nur

    26 gün önce

    0:57 de ki bilgi tam tersi olabilir mi acaba?

  36. BÜŞRA Erdinc

    BÜŞRA Erdinc

    29 gün önce

    Tavşan yumurtadan çıkmaz!

  37. t

    t

    Aylar önce

    Abi oluyor karda bulandık yap oluyor

  38. t

    t

    Aylar önce

    ay çiçekleri güneşe hep döner abi

  39. Nehir Yamaner

    Nehir Yamaner

    Aylar önce

    Video nun yarısın da uyumuş bitince uyandım

  40. MACERA PATİSİ 2

    MACERA PATİSİ 2

    Aylar önce

    Bu videoyu izleyip uyuya kalmışımdır:😴 o sırada annem tokadı vurunca🙋‍♀️👋ben:😵🤬😠

  41. Zeynep Ceren Tatar

    Zeynep Ceren Tatar

    Aylar önce

    Ya bu tarz videoları telifisiz bir şekilde nereden bulabilirim

  42. Ercan Kuzey

    Ercan Kuzey

    Aylar önce

    Abi nolur brawl stars oyna nolur

  43. Yυɳυʂ Eɱɾҽ Aყ

    Yυɳυʂ Eɱɾҽ Aყ

    Aylar önce

    Erzurum'dan Aleykümselam gardaşlar

  44. inci çiçeklerim

    inci çiçeklerim

    Aylar önce

    Erzurum m3mleketimmmmmmm

  45. Emir Ogurlu

    Emir Ogurlu

    Aylar önce

    Flash Tv oyuncuları

  46. selamcinimm😎

    selamcinimm😎

    Aylar önce

    Biz burda rahatlamak istiyoruz tam rahatlığcaz reklam geliyo

  47. Elnur Mehraliyev

    Elnur Mehraliyev

    Aylar önce

    1 milyon kisi sizi neden beyeniyo? cunku bu kanalda kufur yok

  48. °ᶠᵃᵗ¹ᵐᵃ°ᵘᶻᵘⁿ°

    °ᶠᵃᵗ¹ᵐᵃ°ᵘᶻᵘⁿ°

    Aylar önce

    Tek rahatlamayan benmiyim

  49. Bedriye Gurbuz

    Bedriye Gurbuz

    Aylar önce

    Abi rahatlamıyoruz çünkü konusuyonuz ve rahatlamıyoz bide en rahatlatıcı diyon.

  50. Eslem Erdem

    Eslem Erdem

    Aylar önce

    Hiç rahatlamatım😒😒😐😐😐

  51. Umut Aktan

    Umut Aktan

    Aylar önce

    ben erzumluyum

  52. berfin bozkurt

    berfin bozkurt

    Aylar önce

    Bar

  53. Yusuf Ege Aslan

    Yusuf Ege Aslan

    Aylar önce

    Müsamaha sen beni kusa

  54. serhat güvenç

    serhat güvenç

    Aylar önce

    😎😎😎

  55. Cafer Demircan

    Cafer Demircan

    Aylar önce

    Tavşan yumurtadan çıkmaz ki 😀

  56. Kıbrıslı

    Kıbrıslı

    Aylar önce

    Knk tavsan vumurtadan cikmaz

  57. CriMson

    CriMson

    Aylar önce

    abi bende erzurumluyum bu video yayınlandığında hava buuuuuuzzzzzzzzzzz gibiydi

  58. Nesibe Tekirdağ

    Nesibe Tekirdağ

    Aylar önce

    Abi rahatlatıcı videuların gerçek sesini verin

  59. Ensar ve Eslem

    Ensar ve Eslem

    Aylar önce

    Bende erzulumluyum

  60. erdoğan çağan

    erdoğan çağan

    Aylar önce

    selamın aleyküm

  61. Mustafa Avcıoğlu

    Mustafa Avcıoğlu

    Aylar önce

    Videodan sonra uyumadığınızı biliyoz merak etmeyin xd

  62. Brawl Stars Ustası

    Brawl Stars Ustası

    Aylar önce

    abi uykudan yeni uyandım uykum geldi ,

  63. İrem Ünlü

    İrem Ünlü

    Aylar önce

    Videonun rahatlatıcılığı değil de sıkıcı olması uykumu getirdi evet 👍🏼

  64. BLACPİNK ROSÉ İce cream

    BLACPİNK ROSÉ İce cream

    Aylar önce

    Yemin ederim ben erzurumluyumm gardaşlar

  65. Buse Bulluğun güzeli

    Buse Bulluğun güzeli

    Aylar önce

    Abi Ben Hem Rahatlamadım Hemde Uykum Gelmedi Benim Sorunum Ne

  66. Dilek Sunay

    Dilek Sunay

    Aylar önce

    Valla uyudum hee 😍😝

  67. Σαφιε Μαμουτογλου

    Σαφιε Μαμουτογλου

    Aylar önce

    Cok giakisiklisiniz cocuklar

  68. PKXD KNKLER

    PKXD KNKLER

    Aylar önce

    İlk defa hoooooooooooop video demediniz

  69. Murat Yilmaz

    Murat Yilmaz

    Aylar önce

    Abi siz kardeş misiniz????????

  70. NYMooon Growtopia

    NYMooon Growtopia

    Aylar önce

    Söylüyorsunuz

  71. MEHMET ÜZÜMCÜ

    MEHMET ÜZÜMCÜ

    Aylar önce

    2.15 tavşan yumurtadan çıkmaz abi 😅😅

  72. ᴅɪᴀɴᴀ

    ᴅɪᴀɴᴀ

    Aylar önce

    Sabah sabah uykum geldi

  73. Adem Keskin

    Adem Keskin

    Aylar önce

    Saat olmuş 3.30benim zaten uykum var ama dayanamadım izleyom🥰❤

  74. #csfc fan

    #csfc fan

    Aylar önce

    Kızların saçlarını et ile karıştırmasalardı iyiydi KKJEKSNSMBDÖD

  75. Gül Eraslan

    Gül Eraslan

    Aylar önce

    abııııı rookkkkk ıyıyıı ıyıııııı

  76. Semanur Er

    Semanur Er

    Aylar önce

    Muhammed : bu nasıl saç kesme sitilidir yaa? Musa : saç kesmeyi kasaptan öğrenmiş . Hjhjjjhkjjhhkj *MUHAMMED & MUSA BELİR*

  77. Momo Uren

    Momo Uren

    Aylar önce

    Hal ve hareketleriniz çok saçma

  78. Nurbanur Koç

    Nurbanur Koç

    Aylar önce

    Ya ben bu vıdeoları ızleyınce HIV rahatlamıyorum ama hoşuma gıdıyor dıyenler Burda mı?😛🤪

  79. BerraX

    BerraX

    Aylar önce

    4:43 Abiğğg

  80. Melikemelike Şahin

    Melikemelike Şahin

    Aylar önce

    Ben bitek köpekte rahatladım 😓😱😥

  81. yunus emre kalıntaş

    yunus emre kalıntaş

    Aylar önce

    Muhammed:aman şuna bak la Musa:beyaz balinaaaa Balinalar ne ara küçüldü 🙃😐

  82. uğurlu mutfak

    uğurlu mutfak

    Aylar önce

    Uykum geliyo

  83. kral geri döndü

    kral geri döndü

    Aylar önce

    Ben erzurumluyum

  84. Turkish ball

    Turkish ball

    Aylar önce

    2:06 evet abi köpek yumurtadan çıkıyor

    • Altın Kaplan💛🐯

      Altın Kaplan💛🐯

      Aylar önce

      Tavşan o bide arkasında delmişler öyle koymuşlar ve azıcık kapamışlar fark edilmesin diye

  85. Muhammed Ayyıldız

    Muhammed Ayyıldız

    Aylar önce

    Selamlar ben muhammed benim için bir tane daha rahatlatıcı videosu atarmısınız

  86. ARADAGIN HER ŞEY VAR✔

    ARADAGIN HER ŞEY VAR✔

    Aylar önce

    İLK LÜTFEN M2B SİZE KALP ATTI GELSİN

  87. BRAWL EFE

    BRAWL EFE

    Aylar önce

    Erzurumdan selamlar burada kar kalktı abi

  88. GAME or GAME

    GAME or GAME

    Aylar önce

    Aleykümselam(Erzurumda yaşayan Erzurumluyum)

  89. GURBET BİCEN

    GURBET BİCEN

    Aylar önce

    Abi benim uykum geldi

  90. 《lisa》

    《lisa》

    Aylar önce

    Tek benmi rahatlamadım ve ( uykum kaçtı ) ama yinede emek var beyendim vidyoyu

  91. prooo keleş

    prooo keleş

    Aylar önce

    Abi ama oo tas değil fosiil

  92. Yuksel Kahraman

    Yuksel Kahraman

    Aylar önce

    Gece yatakta video yu izler ken uyumusum😂😂

  93. Hydra Squad

    Hydra Squad

    Aylar önce

    Abi Ben Erzurum'luyum!

  94. Elif ve Ceren Kuzenler

    Elif ve Ceren Kuzenler

    Aylar önce

    Abi benim babamda Erzurum’lu

  95. elif belinay

    elif belinay

    Aylar önce

    BENDE ERZURUMLUYUM

  96. Beyza Irmak

    Beyza Irmak

    Aylar önce

    0:48 Aleyküm selam abilerim 🙋🏻‍♀️

  97. Dilara Ekiz

    Dilara Ekiz

    2 aylar önce

    Abiler ben sizin bu serinizi çok seviyorum butun dediklerinizi yapıyorum sizi izlerken hem rahatlıyom hem de rahatlıyom öyle boyle değil

  98. Berra Morgül

    Berra Morgül

    2 aylar önce

    5:03 yiaaa çok tatlıııı

  99. goo başkanı

    goo başkanı

    2 aylar önce

    5:30 dünyada en rahatlarıyım sey

  100. Muammer DAŞDEMİR

    Muammer DAŞDEMİR

    2 aylar önce

    Sensi o

    • Muammer DAŞDEMİR

      Muammer DAŞDEMİR

      2 aylar önce

      Kes la mal

Sonraki